FAQS

1. **Welke producten bieden jullie aan?**
   We bieden een breed scala aan producten aan, waaronder damesmode, kinderespeelgoed, en meer.

2. **Hoe kan ik een bestelling plaatsen?**
   Een bestelling plaatsen is eenvoudig! Blader gewoon door onze website, selecteer de items die je wilt kopen, voeg ze toe aan je winkelwagen en ga vervolgens naar de kassa. Volg de instructies om je verzend- en betaalgegevens in te voeren om je bestelling te voltooien.

3. **Welke betaalmethoden accepteren jullie?**
   We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder creditcard,ideal, en bancontact.

4. **Bieden jullie internationale verzending aan?**
   Ja, we bieden internationale verzending aan.

5. **Hoe kan ik mijn bestelling volgen?**
   Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestigingsmail met trackinginformatie. Je kunt dit trackingnummer gebruiken om de status van je pakket te volgen.

9. **Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?**
   We verwerken bestellingen snel , maar als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen, maar soms kan een bestelling niet meer worden geannuleerd of gewijzigd.

10. **Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?**
    Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, staat ons klantenserviceteam voor je klaar! Je kunt ons bereiken via e-mail op verkoopmixly@gmail.com ,chat of via onze Contactpagina.

Onthoud, als je nog andere vragen of zorgen hebt die hier niet worden behandeld, neem dan gerust contact met ons op!